عنوان ایده

دیوار مهربانی
"نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار" شعاری است که این روزها روی دیوار بسیاری از محله‌ها و شهرها نقش بسته و محملی شده است برای اینکه در میانه روزمرگی‌های زندگی، به نیازمندان محله‌مان فکر کنیم و برای دلجویی از آنها اقداماتی انجام دهیم.
ایده دیوار مهربانی که اولین بار از شهر ایلام کلید خورد، اکنون به قلب کشورمان، تهران هم رسیده است و به ما نوید می‌دهد که با وجود سرمای شکننده زمستان، می‌توان با دست‌های گرم همیاری، روزهایی سرشار از عاطفه و همدلی داشت.
ایده
تعبیه و تدارک یک جایگاه ویژه مثل دیوار، ایستگاه و یا کمدهای بزرگ در خیابان و قرار دادن نیازمندی‌هایی چون خوراک، پوشاک، لباس گرم، کفش، چتر و مانند آن
مشروح ایده:
ابتدا بایستی محل مناسب و امنی برای این کار انتخاب بشود. این مکان باید در دسترس نیازمندان یا نزدیک به محل زندگی ایشان باشد. همچنین نباید در محل سد معبر شهرداری و یا در محله‌های پر تردد باشد تا به لحاظ قانونی دچار مشکل بشود.
در روی دیوار و یا داخل کمد، وسایلی بگذاریم که پاسخگوی نیازهای فوری و ضروری نیازمندان باشد مثل لباس گرم. اگر برای دیوارها سایه‌بان و کنار آنها کمدهای کوچکی باشد که وسایل را در گرما و سرما یا از جانوران محفوظ نگه دارد بهتر است. اولین بار این دیوارها به جالباسی برای آویزان کردن لباس مجهز بوده‌اند.
خوراکی‌ها معمولا خشکبار و یا موادی باشند که به راحتی فاسد نشوند مثل نان خشک، آجیل و شیرینی‌جات بسته‌بندی شده باشد. اگر خیری می‌شناسید می‌توانید یخچالی کوچک باری این کار در نظر بگیرید.
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.