عنوان ایده

فریاد مرگ بر آمریکا در بین‌الحرمین
چه فریادی می‌شود اگر 30 میلیون مسلمان عاشق با هم بگویند مرگ بر آمریکا . این همان فریاد برائت از مشرکین است که حدود سی سال پیش امام روح الله فرمانش را داد و مومنین بسیاری به معنای واقعی به آن عمل کردند و مشرکین به ظاهر مسلمان را به خشم آوردند و این اقدام انقلابی و قرآنی را با خون خود امضا کردند.
و حالا این فرصتی دوباره است که پس از سال‌ها خواموشی حجِ سکولارِ سعودی، کاروان عزادارن حسینی در سفر اربعین، روح حج واقعی را زنده کنند و با فریاد "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل جهان به خواب رفته را بیدار کند:
ایده: برائت‌جویی از مشرکین با خروش فریاد "مرگ بر آمریکا" در تجمع بزرگ راهیپمایی عزاداران حسینی
مشروح ایده
یکی از مهمترین مناسک حج، برائت‌جویی از مشرکان در پایان مراسم است که بسیار اهمیت دارد و روشن‌کننده مواضع مسلمان با دشمنان اوست. بی‌گمان در شرایطی که حج عمره و تمتع به حالت تعطیلی درآمده و مسلمانان امکان بجا آوردن حج ابراهیمی را ندارند، راهپیمایی و تجمع عزاداران حسینی در کربلا به مثابه حجی خواهد بود که اکنون تعطیل است.
شایسته است در روز تجمع عزاداران حسینی در مراسم روز اربعین در کربلا، که دیگر ملت‌های مسلمان هم حضور دارند، فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده شود تا برائت‌جویی مسلمانان از استکبار جهانی صورتی بین‌المللی و جهانی یافته و اعلام رسمی آن تحقق یابد.
بایدها و نبایدها
در برنامه برائت، برائت‌جویی از استکبار جهانی هدف باشد و از ایجاد اختلاف و تفرقه بین مذاهب مسلمان و دیگر ملت‌ها خودداری شود و از بیان شعارهای نابجا پرهیز گردد.
زینت‌ها و مستحبات
برگزاری مراسم برائت از مشرکین در روز اربعین حسینی به طور همزمان در همه مشاهد مشرفه و بارگاه ائمه معصوم(ع)
برگزاری مسابقه عکاسی سلفی از همدلی و وحدت با دیگر مذاهب و ادیان در مراسم اربعین حسینی
دستاوردهای ایده
اعلام برائت عمومی و جهانی مسلمین از مواضع نادرست استکبار جهانی
معرفی اسلام ناب محمدی(ص) به عموم جهانیان و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی
پشتوانه نظری
مقام معظم رهبری(حفظه الله):
شما ملاحظه کردید در اربعین حسینی میلیون‌ها انسان در کنار هم قرار گرفتند؛ خود این حرکت عظیم یک جمعی از مسلمانها البتّه مخصوص شیعه نبود، سنّی‌ها هم بودند که در دنیا انعکاس پیدا کرد، تعظیم کردند؛ تجلیل کردند؛ آن را بزرگ‌ترین گردهمایی عالم به حساب آوردند؛ چه کسانی؟ آنهایی که دارند مسائل اسلامی را رصد می‌کنند.
بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللى وحدت اسلامى‌ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.