عنوان ایده

شیرینی عروسی، یک هدیه متفاوت مسجدی
بعضی شیرینی‌ها طعم‌شان متفاوت است، اصلا به زندگی طعم دیگری می‌دهند، طعمی که هیچ گاه فراموشش نمی‌کنی و خوب به خاطر می‌سپاری. مثل شیرینی عروسی، که چون وقتش می‌رسد همه در تکاپوی آنند.
باشگاه ایده‌پردازان مسجدی قصد دارد در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) یک شیرینی متفاوت به شما معرفی نماید. شیرینی عروسی با طعم عنایت الهی، از جنس حدیث‌های شکری و سخنان شهدآمیز برای جوانان، محبت‌آفرین و شورانگیز که نغمه عشق می‌نوازد و شور همسفری می‌انگیزد. لحظه‌هایتان زیبا و کامتان شیرین:
ایده: اهدای بسته فرهنگی خلاقانه به جوانان جهت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در امر ازدواج
مشروح ایده
همیشه در ایام عقد و عروسی، یکی از دغدغه‌هایمان این است که در مراسم عروسی به مهمانان و دوستان خود چه هدیه‌ای بدهیم. شاخه گل، شیرینی و کارت پستال نمونه‌ای از این هدایاست اما هیچ کدام از اینها آن طور که باید و شاید با فرهنگ دینی ما تطابق و هماهنگی ندارند.
شیرینی عروسی هدیه‌ای است متفاوت در قالب یک شیرینی شکلاتی، در همان طرح و جلد اما با محتوایی متفاوت است. بدین صورت که داخل پوشش جلد شکلات، کارت‌هایی کوچک قرار می‌گیرد که دو طرف آنها مطالبی درباره ازدواج و اصول زندگی مشترک درج می‌شود و با تصاویر جذاب، همچنین استیکرهای مناسب و شاد همراه می شود.
نمونه کار
محتوای روی کارت:
ذکر یک حدیث: پیامبر اکرم(ص): هر کس ازدواج کند نیمی از دینش را حفظ کرده است.
محتوای پشت کارت:
ذکر یک جمله از علما و بزرگان که همخوان با حدیث باشد: حدیث این است هر کس در نوجوانی ازدواج کند دو سوم دینش را حفظ کرده است. هر کس از سی و پنج سالگی به بعد ازدواج کند نصف دینش را حفظ کرده است. پیداست که اسلام عنایت دارد.
پشتوانه نظری
مقام معظم رهبری(حفظه الله)
مسجد باید رابطه‏‌ى خود را با جوانانى که ازدواج می‌کنند...و حتى با نوزادانى که متولد می‌شوند، برقرار و مستحکم کند. پیام به نوزدهمین اجلاس سراسرى نماز20/ 07/ 1389
نحوه خرید
جهت سفارش شیرینی عروسی و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول، می‌توانید به سایت مسجدکالا مراجعه فرمایید
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.