دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۹۲
گزارشگر : ۶۹۲
به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نشست های "معارف فاطمی" برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف ارتقاء سطح علمی و ترویج فرهنگ و سیره فاطمی "نشست های معارف فاطمی" را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقاء سطح علمی و همچنین معرفی و ترویج فرهنگ و سیره فاطمی در آستانه اعزام های ایام فاطمیه ویژه طلاب و مبلغان، "نشست های معارف فاطمی"  را به صورت حضورت و مجازی برگزار می گردد.

با توجه به استقبال طلاب و مبلغین سراسر کشور از نشست های قبل از اعزام، این نشست ها همزمان به صورت حضوری در سالن همایش های غدیر و مجازی (پخش زنده)، از طریق تلویزیون اینترنتی بلاغ با ترافیک رایگان از تاریخ ۵ دی لغایت ۸ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ الی ۲۰  برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این نشست ها با عناوینی چون فرزند آوری و تربیت فرزند، نقش های سه گانه "دختر، همسر و مادر" حضرت زهرا سلام الله علیها، سردار سلیمانی و روحانیت (ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی) و اقتصاد و معیشت در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور اساتید، حجج اسلام دکتر رفیعی، هادی، شیرازی و  دکتر جباری ارائه می گردد.

گفتنی است با توجه به ایام سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سردار سلیمانی، برنامه روز هفتم دی ماه ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع "سردار سلیمانی و روحانیت" برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است از محتوای نشست ها، مسابقه مجازی برگزار خواهد شد که به تعداد ۲۱۰ نفر که امتیاز لازم را کسب کنند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به لینک ذیل جهت آشنایی با سرفصل های آموزشی و ثبت نام اقدام نمایند.

نشست های "معارف فاطمی"

 

https://idea.masjed.ir/u/fer

ارسال نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید